top of page

FAQ

Hier vind je antwoord op de meeste vragen. Kom je er niet uit? Stuur ons gerust een email, appje of berichtje via Instagram.

  • Verkopen jullie origineel parfum?
    Wij hebben geen parfum van originele merken in ons assortiment. We verkopen onze eigen creaties die door onze eigen parfumeur zijn ontworpen.
  • Zijn de artikelen veilig om te gebruiken?
    Wij voldoen aan de strenge wettelijke regels en eisen van de verkoop in Europa. Elektronische artikelen hebben de juiste certificaten en rapporten, we beschikken over internationale veiligheidsbladen voor ons parfum en de cosmetica voldoen aan de strenge regels uitgegeven door de NVWA.
  • Waarom zijn jullie producten zo goedkoop?
    Wij kopen onze producten direct in bij de fabrikant en daardoor kunnen we scherpere prijzen hanteren. Wij zijn geen tussenpersoon en willen hier ook niet mee werken.
  • Wie is Golden Fox?
    Wij zijn een enthousiast bedrijf gevestigd in Hoorn. We zijn begonnen met het verkopen van onze eigen creatie parfum, en breiden ons assortiment uit naar gadgets en lifestyle. Golden Fox staat voor kwaliteit, gemak en klanttevredenheid. Bij ons ben je zeker van de kwaliteit. Als je niet tevreden bent, gaan we samen naar een oplossing zoeken.
  • Hebben jullie een winkel?
    Wij hebben geen winkel waar je ons fysiek kan bezoeken. Je kunt ons gemakkelijk een bericht sturen via Instagram, WhatsApp en email. Wil je onze parfum ruiken, kom dan een keer langs wanneer we op de markt staan of maak een afspraak met één van onze adviseurs.
  • Doen jullie aan dropshipping?
    Nee, wij doen niet aan dropshipping. Elk artikel dat je bij ons koopt hebben wij op voorraad in ons magazijn. Het kan voorkomen dat een artikel uitverkocht is en nog wel te koop is. In dat geval is er nieuwe voorraad onderweg naar ons magazijn. Dit kan 2-4 weken duren. We nemen altijd contact met je op als dit het geval is en zoeken samen naar een oplossing. Je mag je bestelling ten alle tijden annuleren als je niet wil wachten op de producten.
  • Wanneer versturen jullie mijn bestelling?
    in 98% van de gevallen versturen we je bestelling dezelfde werkdag, mits je een bestelling plaatst vóór 16.00 uur. Wij verzenden vanuit Nederland, dus voor Nederlandse adressen heb je het pakket vaak de volgende dag in huis. Voor adressen in het buitenland kan dit wat langer duren. Neem contact met ons op als je wil weten wanneer een pakket wordt bezorgd. Bij drukte kan het voorkomen dat je bestelling langer onderweg is, hou hier rekening mee.
  • Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen?
    Ondanks de zorgvuldige verzending kan het helaas voorkomen dat je bestelling langer onderweg is. Neem na 5 werkdagen contact met ons op als je je bestelling nog niet hebt ontvangen.
  • Kan ik een artikel retourneren?
    Je hebt bij de wet 14 dagen het recht om een artikel te retourneren. Wij geven je nog eens 16 dagen extra de tijd. Meld je retour binnen 30 dagen na ontvangst bij ons aan d.m.v. een email. Gebruik hiervoor ons retour formulier. Wij raden je aan te versturen via PostNL en de kosten zijn voor eigen rekening. Zodra jouw retour bij ons binnen is wordt het aankoopbedrag teruggestort op je rekening.
  • Mijn artikel is beschadigd aangekomen, wat nu?
    Onze artikelen worden altijd zorgvuldig verpakt. Het kan voorkomen dat er onderweg iets mee gebeurd is. Om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen vragen we je een foto te maken van het artikel zoals je hem hebt ontvangen en dit samen met je ordernummer, naam en adres te sturen naar onze WhatsApp. We sturen je z.s.m. een vervangend artikel toe.
  • Verzenden naar Nederland
    Bestellingen naar Nederland worden gratis verzonden. Als je vóór 16.00 uur besteld, sturen we je pakket in 98% van de bestellingen dezelfde werkdag.
  • Verzenden naar België
    Bestellingen naar België wordt verzendkosten van €3,95 gerekend. 98% van de bestellingen vóór 16.00 uur is dezelfde dag verzonden en in de meeste gevallen met 1-2 werkdagen geleverd.
bottom of page